אני יכול לחבר את הכיור, אבל שכר הדירה יעלה בהתאם

רועי רוטמן (לינק) חלק איתנו סיפור אימה:

מעשה שהיה כך היה.

לפני כ-6 שנים ראינו מודעה שנראתה אטרקטיבית. 500$ לדירת שני חדרים ברח' רמברנדט. זה נשמע כמו חתיכת מציאה, אז יצאנו, אחת שיודעת ואני, ממקומות העבודה הרספקטיביים שלנו והלכנו לראות באמצע היום.

הדירה היתה דירה של עובדים זרים. היו בה כ-10 מיטות, עוד 5-6 מזרונים על הרצפה ומשהו כמו 30 מברשות שיניים בכוסות באמבטיה, מה שהבהיר שזו לא דירה, אלא אכסניה עם "מיטה חמה". כיאה למכלאה שכזו, היא היתה במצב נוראי.

בעל הדירה אמר "שכר הדירה הוא 500$. עכשיו, אני משלם את הארנונה של הדירה כדי שאתם לא תצטרכו לטרוח עם זה, אז אתם תוסיפו לי עוד 150$ כדי לכסות את זה. ואני יכול לתקן את הכיור במטבח שעומד כרגע על בלוקים כי לא טרחתי לחבר אותו לקיר, אבל זה אומר שהדירה כבר משופצת, ואז שכר הדירה יעלה בהתאם. למשהו כמו 800$".

אלוהים יודעת למה לא הסתובבתי במקום והלכתי, אבל לא עשיתי את זה. במקום זה אמרתי: "אוקיי, אבל ארנונה לדירה הזו זה בחיים לא 150$ בחודש. אז אנחנו נשלם את הארנונה, כי הטרחה ממש לא מפריעה לנו".

בלי למצמץ הוא השיב: "אין בעיה, תשלמו אתם. אבל זה אומר ששכר הדירה יהיה 650$".

כאן כבר כן הסתובבנו והלכנו, והוא ניסה לשכנע אותנו להישאר: "תקשיבו, זו מציאה. אל תשכחו, הדירה היא 60 מ' מהאנדרטה של רצח רבין!".

לא השתכנענו.

תודה, רועי! אנחנו מקווים שמאז יצאתם מהתופת (למשל עברתם לברלין).

פוסט זה פורסם בקטגוריה סיפורים אישיים, עם התגים , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 Responses to אני יכול לחבר את הכיור, אבל שכר הדירה יעלה בהתאם

  1. מרימה גבה הגיב:

    אם זה 60 מטר מהאנדרטה של רצח רבין, אז זה 60 מטר מהעיריה. למה לא להיכנס על הדרך לעיריה ולהלשין? במקרים כאלה, זו מצווה.

  2. Sivan Tzadok הגיב:

    גורם לי לתהות אם זה המקום לספר בו את סיפור הדירה המגעילה שאני גרה בה, על בעל הבית המאיים והמגעיל, כדי למנוע מאחרים לעבור את מה שאני עברתי פה בשנה הזו.

כתיבת תגובה

