הדרישות שלי לא גבוהות

"מתאים מאוד לזוג", כותבת דפנה המשכירה על המקלט המשודרג הזה, שגובה התקרה בו 1.85 מ'.

ובאמת, אנחנו לא יכולים לחשוב על משהו שמחייה את הרומנטיקה יותר מלגדל עקמת בגב ביחד.

שימו לב לשימוש המושכל בחוקי הנדל"ן התל אביביים — לא רק שכל חלל, בכל מימדים שהם, יכול להפוך ל"דירה", אלא גם ניתן להפוך את החלל הזה ל"דירת שני חדרים" אם רק שמים קיר גבס באמצע. נסו את זה עם מה שיש לכם בבית — ארון, ארגז, מנשא לחתולים.

 

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה מודעות, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

9 Responses to הדרישות שלי לא גבוהות

  1. איתן הגיב:

    עד עכשיו תמיד הסתכלתי על מחירי הדירות במונחים של ש"ח למטר מרובע. המחירים בת"א נוטים להיות כ-100 ש"ח למ"ר. מחיר מופקע לכל הדעות. אבל עכשיו, אני מתחיל לחשוב במונחים של ש"ח למטר מעוקב!
    דירה רגילה היא עם תקרה בגובה 2.4 מטר (לפחות! יש גם דירות ישנות עם תקרות של 3 מטר ויותר).
    100 ש"ח למטר מרובע, בגובה של 2.4 מטר (קרי: 2.4 מטר מעוקב) זה 41.6 ש"ח לממ"ק.
    הדירה הזו, לעומת זאת, על 32 מטריה המרובעים ותקרתה בגובה 1.85 מטר, עולה 43.9 ש"ח לממ"ק.

    אל תתבלבלו! הדירה הזו עולה יותר אפילו מהמחירים הקיצוניים בשכונות הטובות של העיר!

  2. נועה ו הגיב:

    למה? אולי היא תתאים לזוג גמדים. והם אפילו יוכלו להתקין גלריה או בוידעם.

  3. Sivan Tzadok הגיב:

    ואני חשבתי שהזוועה שאני גרה בה, על תקרתה בת 2.30 שיועדה להיות חניה במקור – גרועה מספיק.

    היי, ג'ון מלקוביץ' עשה מקומה 7.5 קאלט.

  4. מרימה גבה הגיב:

    בדיוק הגיע אלי זוג אומפה לומפה שמחפש דירה, ולא ידעתי מה לענות להם.

  5. יעל הגיב:

    מה יש, תתגמשו קצת. אם תלמדו ללכת על הקיר, זו תהיה דירה עם תקרות גבוהות!

  6. טניה הגיב:

    חס מלהזכיר, הרגת אותי עם המנשא לחתול. אני בוכה. תודה.
    אגב בדיוק מסתכלת על בניין חדש שהקימו מולי ודירה שאני שוכרת בקומה 3 כמעט מול קומה רביעית שלהם… יש מצב שאוכלוסיית האומפה לומפה גדלה והקימה מייזם?

כתיבת תגובה

